Hangat di perkatakan sekarang ini selepas Adun dari Barisan Nasional Allahyarham Datuk Noor Zahidi Omar.

Beliau menjadi Adun Pengkalan Kubor selama tiga penggal dan pada pilihan raya umum tahun lepas, Allahyarham yang mewakili BN mengalahkan calon PKR Saharun Ibrahim dan calon Bebas Izat Bukhary Ismail dengan majorities 1736 undi.

Setelah berita kematian Allahyarham tersebar, pihak dari PAS telah meletakkan hasrat untuk meletakkan calon berikutan kerusi tersebut selalu terlepas apabila PRK meletak calon mereka.

(Sejam selepas berita kematianAdun dari BN, macai PAS dah mula letak calon)

Kini desas desus mengatakan PKR akan mempertahankan kerusi mereka berdasarkan mengikut perjanjian pembahagian kerusi pada PRU13 yang lepas. Namun begitu, dengar khbar angin bahawa Nik Aziz telah menyatakan hasrat untuk meletakkan calon PAS berikutan kekalahan PKR yang selalu gagal untuk memenangi kerusi Dun tersebut semenjak di pertandingkan, kini di percayai PAS sedang mengemukakan sebab-sebab yang PAS percaya mereka layak untuk mengambil alih untuk meletak kan calon mereka yang di percayai lebih layak dari PKR

Sekarang menjadi persoalan masing-masing


  1. SIAPA BAKAL MENDUDUKI KERUSI SEBAGAI CALON PRNGKALAN KUBUR MEWAKILI PAKATAN RAKYAT?
Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: